opening 2020-05-30T20:11:39+00:00

Het is stil aan de overkant zingen de naaste buren van “t Trefpunt.
Vervolgens de vraag: “Jullie blijven toch wel bestaan? “Nou beste mensen Wij blijven bestaan, 100% zeker.
Alleen zeg ik er wel bij, het was kantje boord.
Bijna drie maanden zonder inkomsten tot nu toe en wel uitgaven in de vorm van vaste lasten, valt niet mee.
Enkele maanden geen huur hoeven te betalen aan de gemeente. Het is hulp maar zeker niet voldoende.
Het is en blijft spannend en daarom ben ik trots op de vrijwilligers.
Kijk goed, ze hebben ’t Trefpunt corona-proof gemaakt.
Verder de nodige draaiboeken en regels op papier.
’t Is niet anders maar als wij open mogen, misschien met 30, misschien met 100, willen wij instaan voor de veiligheid van onze bezoekers en vrijwilligers.
Daarom deze foto’s, wij maken ons er niet vanaf met Jantje van Leie.
We hopen tot ziens in juni, juli of augustus, We blijven open in de grote vakantie, als het kan en mag. Kop op allemaal, wij doen dat ook en oude tijden moeten herleven.

Wij gaan open.

1 JUNI 2020 OM 13.00 UUR GAAN DE DEUREN VAN ‘T TREFPUNT AAN HET BELGIEPLEIN 20 TE EHV. WEER OPEN. EEN GROOTS MOMENT, EEN MOMENT WAAR WIJ ALLEMAAL OP ZATEN TE WACHTEN.
Jullie zijn van harte welkom maar houdt er wel rekening mee dat alle maatregelen in het kader van de aanpak Corona-virus strak en streng nageleefd moeten worden in ’t Trefpunt.
Ze zeggen wel:”Een soldaat beschijt zijn eigen nest” en dat willen wij met elkaar niet.
Veel vaste bezoekers moeten nog echt het vertrouwen terugkrijgen, samen kunnen wij elkaar helpen en proberen op weg te gaan naar de weg die wij gewend waren in ’t Trefpunt.
De eerste aanbieding in het kader van de aanpak is dat de koffie 1 euro kost en dat je het tweede bakje kado krijgt. Een cappuccino kost 1,25 euro.
Vergeet ook het belangrijke getal van 30 niet.
In de maand juni mogen wij niet meer dan 30 mensen in de foyer hebben. Dit exclusief het personeel.
We zien jullie graag even binnenwippen!!! Opening van maandag t/m vrijdag 09,00 tot 22.30 uur.
We doen nog rustig aan en voor de weekenden komen afzonderlijke aankondigingen!! Maar ook dan niet meer dan 30 personen.

Stichting ’t trefpunt
Corona regels voor vrijwilligers
1. Blijf altijd op 1.5 mtr afstand van uw collega’s en bezoekers.
2. Bij klachten die kunnen wijzen op coronabesmetting blijft u thuis.
3. Er mag Max 1 pers achter de bar staan.
4. Achter de bar is het dragen van handschoenen verplicht.
5. Bij bediening (eetpunt) is het dragen van handschoenen en mondkapjes verplicht.
6. Na elk gebruik dient het PIN app gedesinfecteerd te worden.
7. Op het einde van elke dienst dienen: muis, toetsenbord, tapkranen, deurgrepen, koffieapp, werkblad en andere gebruiksvoorwerpen achter de
bar gedesinfecteerd te worden,
8. Na elk gebruik van een zaal dienen tafels, stoelen deurklinken gedesinfecteerd te worden.2x per dienst dienen deurklinken, waterkranen ,handdoekautomaat in de toiletten gedesinfecteerd te worden. Bij drukte zal hiervoor een extra vrijwilliger ingezet worden.

Stichting ’t trefpunt
Corona regels voor Huurders / Bezoekers
1. Blijf altijd op 1.5 mtr afstand van anderen.
2. Bij klachten die kunnen wijzen op coronabesmetting blijft u thuis.
3. Onze kleedruimte blijft gesloten dus Thuis omkleden.
4. Op iemand wachten is alleen toegestaan als het echt niet anders kan en alleen toegestaan in de foyer met slechts 1 pers.
5. Desinfecteer uw handen bij betreden van ’t Trefpunt.
6. Volg de instructies van het personeel op.
7. Het is niet toegestaan om voorafgaand een activiteit zich te verzamelen in de foyer,Ga rechtstreeks naar de aan u toegewezen ruimte,
8. Ivm het max toegestane aantal pers kan het gebeuren dat u de toegang geweigerd wordt of na afloop van uw activiteit verzocht wordt om het gebouw meteen te verlaten Dit is een aan ons opgelegde regel, ga svp geen discussie aan met onze vrijwilligers.
9. Houdt u aan de afspraken m.b.t pauzes ed die ’t Trefpunt met uw vereniging gemaakt heeft.
10 Het Trefpunt zorgt voor toezicht en hulp bij het naleven van de regels in het gebouw. In de door een vereniging gehuurde zaal is de vereniging zelf verantwoordelijk voor het naleven van de regels in die zaal.
11 Het is niet toegestaan om bij de hoofdingang te roken. Bij elke zaal zal buiten bij de nooduitgang een rooktafel geplaatst worden. De vereniging is ook hier zelf verantwoordelijk voor de 1.5 mtr regeling.

Gescheiden in- en uitgang

De bar is gescheiden door een transparant scherm

De tafels staan op 1,5 mtr van elkaar

Desinfecteer tafel bij iedere zaal en bij de ingang

Ook hier 1.5 mtr afstand

Gescheiden wastafel